biere nożyczki

I zaczynam wycinać tą kolorową wycinankę. Myśli, słów nigdy nie wypowiedzianych, obrazków, wiórków i skrawków. Zrobię z tego taki ładny ulepczyk, będe nim podrzucać jak Zośką, to tu to tam.

niedziela, 29 lipca 2012

Festiwalowo







Nie sądziłam, że może być aż tak. Może za bardzo zaszyłam się w lesie własnych pomysłów, mchów i dociekań, może może. W każdym razie otworzyłam furteczkę i zaczęłam wynosić plecak, zapas płyt, śpiwór, czarne frugo, krzesełko rozkładane, ciepły chleb, karimatkę, kaloszki, lampkę czołówkę, aparaty i chęci, graty graty graty, bo przecież, jak ojce uczyli, co się weźmie ze sobą, to i prosić nie trzeba. Połowa tych rzeczy pojeździła sobie spokojnie po bezdrożach. Do spania potrzebna była jedynie łąka z kołdrą z gwiazd.
Czad festiwalowy, jak oddech nisko przelatującego smoka! Podskórna rzeka ciepła, przekazywana z rąk do rąk. Tak mi było dobrze spotykać ludzi i czuć się kropelką tej fali. Płynąć sobie przez ocean ludzkiej życzliwości, wpaść po szyję w głębię niebieskich oczu i ucieszyć się jak dziecko z podarowanego anioła, który głowę stracił podczas przeprowadzki. Nie on jeden przecież.
Muzycznie zostałam podbita przez Miąższ. Tyle ognia w nich było i skrystalizowanej ironii! Przywitałam z nimi świt na peronie wolimierskiej stacji, w czasie, gdy zawiadowca nareszcie poszedł spać. Nie on jeden zresztą.

8 komentarzy:

  1. Jak średniowieczni sztukmistrze wyobraźni!
    Ale pięęęękni!
    A muzyka - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie mi się zmieniło nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Graj cyganie! jadą jadą wozy kolorowe.....
    U nas we warsiawie to chodzo i sprzedajo cygańskie patelnie nawet krawatom w tych szklanych domach. Warsiawa się nawraca. Mówię Wam, po niej to tylko Żydzi i dobranoc.
    Życie Ci wróciło. Znaczy się to tyle, że żyć będziesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciło, w głowie zakręciło. Paluchi świerzbio.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i oni, oni i Ty - ta sama muzyka życia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. http://www.facebook.com/monika.iwachow.3

      Usuń
  7. Matka Twa ksestna31 lipca 2012 13:35

    Pięknie,pięknie i kolorowo i bajkowo i wesoło !
    Cieszę się jak nie wiem co !Buziaczki :)♥ :)♥

    OdpowiedzUsuń