biere nożyczki

I zaczynam wycinać tą kolorową wycinankę. Myśli, słów nigdy nie wypowiedzianych, obrazków, wiórków i skrawków. Zrobię z tego taki ładny ulepczyk, będe nim podrzucać jak Zośką, to tu to tam.

czwartek, 12 sierpnia 2010

dziesięć


Warto czytac książki. Wracam do domku wczoraj, wypada na mnie nieciekawa zapachem sucz, szybka akcja - nareszcie. Można się z sałatą na kolanach zagłębić. No to się zagłębiam, palcem papier głaszczę i uruchamiam turbo. O mysli! Rzadkospotykany cudzie:)
Trzeba znaleźć tylko dziesięć punktów, dlaczego jestem szczęsliwym człowiekiem. Już mi się micha cieszy, więc działa.
Zaczynamy.
Mam...
Mam...
Mam...
Mam...
Jestem...
Mam...
Mam...
Mam...
Jestem...
Mam...
Osz cholera! Na 10 - aż 8 mamów! więcej mam, niż jestem! A ja chcę być! Chcę czuć! Chcę zdawać sobie sprawę! Mam jest przecież kretyńskie - dzis mam, jutro nie mam...
A jak sobie wyłączę te wszystkie mam? Jak ich nie będzie? Co mi zostanie i jak wielka pustka do mnie zawita?
Przeszłam do drugiej listy, bo ta, choć szybko mi poszła, sprawiła, że sałatka z ananasem podeszła mi powyżej pępka.
Lista rzeczy do zrobienia.
Złożyć basen, który rozciągnął się na pół podwórka i sprawia wrażenie lata..Zbyt duży spadek nie pozwala na nalanie do niego wody, wszystko się przelewa w jedną stronę i SE NE DA. Dziwaczne konstrukcje z dech i dywanów też jakos mi nie wyszły, lepiej wsiąsć w auto i skoczyć na kamyki przecież.
Potem głóg. Jakims cudem wygrzebany w ziębickim centrum ogrodniczym, razem z miskantem i lawendą (która potem została elegancko przez Bodzia wykoszona - selawi).
No tak, ale żeby głóg, to przecież najpierw trzeba całą hałdę ziemi przesunąc kawałek dalej. No i już. Kawka z likierkiem. Bodziu zobaczył, że się zbieram i w swoich darowanych butach do golfa (tak tak, długasne kajaki black and white z kolcami, które trzymają go w pionie), z reklamówką papierówek (rwanych, nie trzęsionych) jest jak na zawołanie.
I tym razem, z listy 10-punktowej udało mi się zrealizować 4 zadania, na dodatek nieco odbiegające od tych, które w niej ujęłam.
Pełen zachwyt, panie i panowie. Nie jestem robotem. Nikt mi nie będzie mówił co mam robić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz